Veel Gestelde Vragen

Ontdek snel of we jouw vraag al hebben beantwoord in deze FAQ.
Waarom moet de vorige bestelling van dezelfde link afgerond zijn om een nieuwe bestelling te plaatsen? Plaats geen 2 bestellingen likes of views op hetzelfde ogenblik voor dezelfde link!

Als je verschillende bestellingen voor dezelfde link op hetzelfde ogenblik plaatst, dan ga je aantallen verliezen. Wacht steeds tot de vorige bestelling afgerond of voltooid is. Als je op hetzelfde ogenblik voor dezelfde link bestellingen plaatst, kunnen wij dit niet teruggeven aan je saldo of annuleren, omdat ons systeem voor elke bestelling dezelfde kosten heeft. Een keer een bestelling in het systeem zit, wordt deze in de wachtrij geplaatst en is het voor ons onmogelijk om deze uit de wachtrij te halen.

Bekijk dit met een voorbeeld:

  • Stel, je hebt post X met 1000 likes
  • Je plaatst bestelling A voor 500 likes bij post X
  • Je plaatst bestelling B voor 700 likes bij dezelfde post X, als bestelling A nog niet voltooid is
  • Het startaantal van beide bestellingen = 1000 likes
  • Bestelling A moet op 1500 likes komen (start = 1000 + 500 van de bestelling)
  • Bestelling B moet op 1700 likes komen (start = 1000 + 700 van de bestelling)

Als je verschillende bestellingen voor dezelfde link op hetzelfde ogenblik plaatst, of als je de 2e plaatst als de 1e nog niet voltooid is, dan verlies je dus aantallen. Let hier dus heel goed mee op! Dit geldt natuurlijk enkel voor bestellingen met dezelfde link. 

Waarom worden de bestellingen soms trager geleverd?

De bestellingen worden trager geleverd als er op hetzelfde ogenblik te veel bestellingen zijn. In dat geval kan onze server overbelast geraken en vertraagt alles. Ook kunnen bestellingen vertraagd zijn als er updates aan de gang zijn op de server of bij de sociale media zelf, zoals bijvoorbeeld bij Instagram. 

Wat betekent drop bescherming?

Drop bescherming betekent dat als de likes of views die je besteld hebt naar beneden gaan, opnieuw worden bijgevuld. Dit valt zelden voor, maar als het voorvalt mag je ons een bericht sturen, zodat we de likes of views opnieuw kunnen aanvullen. Je kan het zien als een soort van garantie op je bestelling. Let wel op dat het aantal gelijk of hoger moet zijn als de startteller dat je bericht had wanneer je je bestelling maakte bij ons. Wij kunnen in het systeem controleren wat je startteller was als je dit zelf niet meer zou weten.

Ik heb de likes niet ontvangen, of ik heb te weinig likes ontvangen, wat nu?

Dit valt zelden voor, maar indien het voorvalt, kan u ons een e-mail sturen of contact met ons opnemen via het contactformulier op deze website, met vermelding van je bestelnummer. Wij kunnen de likes alsnog manueel aan je bericht toevoegen, of je betaalde bedrag terugstorten naar de rekening vanwaar je betaald hebt.

Ook bij andere problemen bieden wij graag zo snel mogelijk een oplossing!

Waar komen de likes vandaan?

De likes zijn standaard afkomstig van internationale accounts, dus niet van Nederlandse of Belgische accounts, tenzij het anders vermeld staat bij de dienst die je kan bestellen.

Van waar komen de volgers?

De volgers zijn internationale volgers, dus geen volgers uit België of Nederland. Wel zijn het echte volgers. Op die van het product Echte Nederlandse volgers na.

Kan ik een ander aantal likes bestellen dan hetgeen er aangeboden wordt op de site?

Ja hoor! Stuur ons een mail op info@socialmeester.nl en wij voegen jouw wensen toe bij onze mogelijkheden op deze websites!

Wat biedt Social Meester aan?

Social Meester biedt een breed scala aan producten om je aanwezigheid op verschillende social media platforms, zoals TikTok, Twitter, Instagram, en Facebook, te versterken. Van het kopen van volgers tot likes en views, wij helpen je om je sociale media profielen te laten groeien .

Hoe plaats ik een bestelling op Social Meester?

Bezoek onze website, kies het social media platform waarvoor je de service wilt gebruiken, selecteer het pakket dat het beste bij je behoeften past, en voltooi de aankoop met je accountgegevens. De levering start snel na het afronden van de betaling.

Is het kopen van social media volgers en likes veilig voor mijn account?

Ja, het gebruik van Social Meester is veilig. We hanteren methodes die conform zijn aan de richtlijnen van elk social media platform, waardoor je account geen risico loopt op schorsing of verbanning.

Wat is de levertijd voor de bestelde services?

De levertijd varieert afhankelijk van het gekozen pakket en de grootte van de bestelling. Over het algemeen beginnen we met het verwerken van bestellingen binnen enkele uren, waarna volgers, likes, of views geleidelijk worden toegevoegd.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?

Als je niet tevreden bent met de geleverde service of als er problemen zijn met je bestelling, neem dan direct contact op met onze klantenservice. We streven ernaar om elke klant tevreden te stellen en zullen ons best doen om een passende oplossing te vinden.

Whatsapp logo
Stuur ons een bericht